Sunday, March 11, 2007

哈哈我好像很久没写搏客了。
我已决定了!我会尽量用华文!
这样不仅会挺高我的花纹水平,也能。。。哈哈不知道了。
总之呢,我就会用华文(:

最近心情非常差。常常闷闷不乐, 不想跟别人说话。
有时,会一个人坐在一个小角落, 自己沉浸在属于自己的世界里,与世隔绝。
虽然周围的环境非常宁静与心里却乱的七上八下,也有许多说不出的无奈与烦闷。
感觉就如周围的一切一切,都在于我作对。
心情到最低潮的时刻,会有拿东西来扔的念头。
oh wells.. this is taking so much time.
but i like it (:
alright just to sum up, i've been feeling really down these few days.
no special reason to it.

haah yesterday,my parents and my bro and i went to the arcade at junction
and started playing the basketball game.
my parents? arcade? i see no link, but yea..
deprived childhood you see.. haha.

i know we are.
it is now truly evident that it would never last.
everything between us have come to a stop.
i have also stop struggling to keep it there.
so farewell.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home